بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه زبان یاد بگیرم؟

سعی کنید تا لهجه و تلفظ خود را بهتر کنید


حتی اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید و گرامر و واژگان مشترک داشته باشید ، اگر در تلفظ خود کار نکنید ، درک انگلیسی واقعی برای شما دشوار است.


اگر می خواهید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید ، تلفظ صحیح و واضح آن ضروری است. وقتی انگلیسی زبانان کلمات و اصوات خاصی را تفسیر می کنند ، با دقت گوش دهید و تمام تلاش خود را برای کپی کردن آنها انجام دهید.


به هر صدایی که با آن آشنا هستید یا زبان شما در کلاس شهریه موجود نیست توجه ویژه داشته باشید. به عنوان مثال ، برخی از افراد تلفظ صدای "r" را دشوار می دانند زیرا این زبان در زبان خود آنها نیست ، در حالی که برخی دیگر تلفظ برخی از کلمات مانند "th" را دشوار می دانند.



در یک دوره آموزش زبان انگلیسی حاضر شوید و دانشتان را ارتقا دهید


یک راه عالی دیگر برای گنجاندن مکالمه انگلیسی اضافی در برنامه هفتگی ، ثبت نام در کلاس گروه بحث است.


شرکت در کلاس انگلیسی یک روش عالی برای تمرکز بر برخی از جنبه های رسمی صحبت به زبان انگلیسی است. کلاس روش گرامری صحیح ، از جمله ساختار جمله صحیح و صرف فعل را به شما می آموزد و به طور کلی یک روش ساختاری برای یادگیری زبان ارائه می دهد.


پیوستن به یک گروه بحث روشی غیررسمی و آرام برای یادگیری زبان انگلیسی است ، جایی که تمرکز بیشتر بر روی برقراری ارتباط و ایجاد رابطه است تا صحبت "صحیح" انگلیسی. در این شرایط ، صحبت انگلیسی می تواند به شما کمک کند راحت تر با دیگران صحبت کنید


دایره کلمات و اصطلاحات انگلیسی خود را بیشتر و قوی تر کنید


هرچه واژگان شما گسترده تر و عبارات انگلیسی بیشتری بیاموزید ، صحبت کردن با انگلیسی آسان تر خواهد بود. این امر با شرکت در یک کلاس آنلاین آموزش انگلیسی حاصل می شود


همچنین ، وقت گذرانی با انگلیسی زبانان به شما کمک می کند کلمات و عبارات رایج را به طور طبیعی انتخاب کنید. با این حال ، خواندن ، تماشای تلویزیون انگلیسی و گوش دادن به اخبار نیز بسیار مفید است.


وقتی کلمه یا عبارتی جدید یاد گرفتید ، باید سعی کنید از آن در یک جمله استفاده کنید - این بهترین روش برای به خاطر سپردن است.


روش آسان دیگر برای ایجاد کلمات جدید حفظ برچسب های مبلمان سنتی و چسباندن آنها به اطراف خانه یا آپارتمان است. و هر زمان که از گلدان استفاده می کنید یا به آینه نگاه می کنید ، کلمه انگلیسی را مشاهده می کنید که به شما نگاه می کند.


همچنین باید با کلماتی که انگلیسی زبانان معمولاً استفاده می کنند شروع کنید. برخی از نمونه ها شامل "دوش و سگ" (باران شدید) ، "بدون ابر" (خیلی خوب نیست) یا "یک تکه کیک" (اگر خیلی ساده هستید) است. افزودن این نوع عبارات به مکالمه انگلیسی شما تا حدی پیشرفت می کند.


بیشتر بخوانید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده