بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چه عواملی در یادگیری زبان دخیل هستند؟!

شایعات افراد مشهور را در وب سایت های آسان خواندن مانند uzzfeed ، Mashable یا Upworthy کاوش کنید

کتابی را که دوست دارید به زبان مادری خود در ترجمه انگلیسی بخوانید

مرورگر خود را تغییر دهید تا نتایج به صورت پیش فرض به زبان انگلیسی نمایش داده شود

بیشتر چهره های عمومی آمریکا / انگلیس / استرالیا را در توییتر و فیس بوک دنبال کنید

اگر متوجه شدید که برای شروع یادگیری زبان انگلیسی خیلی دیر است ، سعی کنید این لیست از "کلمات سرخ شده" را بخوانید. اعتقاد بر این است که آنها اولین 1000 کلمه مورد نیاز برای خواندن به زبان انگلیسی و تشکیل حدود 50٪ از کل متن هستند.


اهمیت مطالعه به انگلیسی


مسئولیت را به عهده بگیرید

اگر می خواهید سریع انگلیسی یاد بگیرید ، تمرین منظم باید به یک عادت تبدیل شود. اما خوب نیست فقط قول دهید که زمان بیشتری را صرف کار روی مهارت های زبانی خود خواهید کرد. شما باید راهی برای اطمینان از تمرین خود پیدا کنید ، حتی اگر زندگی سر راه شما قرار گیرد.


مرتبط بخوانید :‌ آموزش انلاین زبان انگلیسی


در یک مطالعه ، انجمن آموزش و توسعه آمریکا (ASTD) دریافت که اگر به شخصی متعهد باشید ، 65٪ شانس رسیدن به هدف خود را دارید. اطمینان بیشتر ، اگر جلسه ویژه ای با این شخص برای بحث در مورد پیشرفت خود داشته باشید ، شانس شما برای رسیدن به هدف 95٪ است.


شما همچنین می توانید شریکی را پیدا کنید که در حال تحصیل زبان انگلیسی است ، دائماً پیشرفت خود را با او مقایسه کنید ، یا به سادگی معلمی را پیدا کنید که دوست داشته باشید و از او احترام بگذارید.


اگر تصمیم دارید یکی از مربیان Preply را امتحان کنید ، قبل از شروع درس ، یک فیلم از چندین نفر مختلف را تماشا کنید. کسی را پیدا کنید که فکر می کنید ممکن است با او به دنیا آمده باشید ، احتمالاً با علایق مشابه یا تجربیات زندگی. دستیابی به اهداف یادگیری زبان هنگامی آسان است که یکی از مربیان عالی ما برای شما ریشه دواند!


راه دیگر یافتن دوست مطالعه است ، حتی اگر در خانه انگلیسی می خوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 10 بهترین برنامه تبادل زبان در سال 2020 ، به ما مراجعه کنید.


هدف شخصی خود را از یادگیری زبان انگلیسی بخاطر بسپارید


هیچ راهی آسان وجود ندارد: یادگیری انگلیسی به سرعت انرژی زیادی را می گیرد. برای پایبند بودن به آن ، باید انگیزه ای داشته باشید که قلب شما را به آتش بکشد.


هنگامی که هدف خود را شناسایی کردید ، اطمینان حاصل کنید که تمام تلاش خود را معطوف به یک قدم دیگر به سوی آن کرده اید. به عنوان مثال ، شخصی که برای مدرک دانشگاهی انگلیسی می خواند ممکن است روی برخی از کلمات و عبارات مرتبط با دوره خود تمرکز کند. اگر انگلیسی را برای کار یاد می گیرید ، ممکن است بخواهید روی کلمات و عبارات مربوط به دفتر کار تمرکز کنید. بسیاری از افراد همچنین تصمیم می گیرند که از یک شریک زندگی یا یکی از عزیزان خود بیاموزند و بیشتر وقت خود را صرف مکالمه غیررسمی می کنند.


این مرحله باعث ناامیدی معمول پیروی از راهنما می شود ، که شما را به تحقیق در مورد محتوایی که به این زودی به آن نیازی ندارید ترغیب می کند. ساعتها وقت خود را صرف حفظ کلمات حیوانات در باغ وحش نکنید ، زیرا ملاقات با آنها در یک جلسه هیئت به درد شما نمی خورد!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده