بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آسان ترین روش برای یادگیری انگلیسی

آسانترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ در اینجا 3 روش اثبات شده برای انتخاب آورده شده است

در اینجا سه ​​روش موثر برای یادگیری زبان انگلیسی آورده شده است. احتمالاً قبلاً از آنها استفاده کرده اید ، یا حداقل آنها را در حال استفاده دیده اید. ترفند این است که بفهمید کدام روش برای شما بهتر است.


در زیر ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از این روش ها به طور موثر در مطالعات خود استفاده کنید


1. روش غوطه وری

به روش غوطه وری "روش طبیعی" نیز گفته می شود. کلمه "غوطه وری" به معنای غوطه وری کامل در چیزی است. برای یادگیری شیرجه باید تمام وقت خود را به زبان انگلیسی بگذرانید.


علم می گوید:

نه تنها به شما در یادگیری انگلیسی کمک نمی کند بلکه به شما کمک می کند مانند یک بومی زبان فکر کنید. استفاده از روش غوطه وری برای یادگیری انگلیسی در واقع نحوه کار مغز شما را تغییر می دهد تا بیشتر شبیه یک انگلیسی زبان بومی باشد.


این روش همچنین هر روز زبان انگلیسی زیادی را به شما معرفی می کند. این مهم است زیرا ، طبق برخی مطالعات ، شما می توانید انگلیسی را با یک ساعت در روز به خوبی درک کنید ، اما رسیدن به سطح زبان مادری آسان نخواهد بود.


چرا کار می کند؟ به چگونگی یادگیری نوزادان بیندیشید. آنها بدون دانستن یک کلمه متولد می شوند و بلافاصله با یک زبان خارجی احاطه می شوند. به تدریج ، آنها با گوش دادن به زبان استفاده شده و مشاهده افراد دیگر ، کلمات خاصی را یاد می گیرند.


سپس آنها یاد خواهند گرفت که چگونه این کلمات شکل گرفته اند. سرانجام ، آنها روان صحبت می کنند. به همین دلیل است که آن را "طبیعی" می نامند - هرچه بیشتر به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید ، یادگیری آن آسان تر خواهد بود.


چگونه از غوطه وری یاد بگیریم:

برای یادگیری از این طریق ، باید خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید. اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می کنید ، در نیمه راه هستید! در اینجا برخی از کارهایی است که می توانید انجام دهید تا هر روز بیشتر در معرض دید انگلیسی قرار بگیرید:


در تلفن ، رسانه های اجتماعی و هر وب سایت دیگری که مرتباً استفاده می کنید ، زبان را به انگلیسی تغییر دهید.

به گروه های انگلیسی زبان آنلاین و دنیای واقعی بپیوندید. گروه هایی را پیدا کنید که در علایق شما مشترک هستند ، بنابراین چیزهای مشترک دارید.

تا جایی که می توانید از زبان هموطن انگلیسی خود انگلیسی صحبت کنید.

نمایش ها و فیلم های تلویزیونی را به انگلیسی تماشا کنید. حتی اگر کلمات را درک نکنید ، بدون اینکه متوجه شوید الگوی آن را یاد می گیرید.

اخبار را تماشا کنید و رادیو را به انگلیسی گوش دهید. مشترک یک مجله یا روزنامه انگلیسی شوید. انگلیسی را اولین زبانی کنید که هر روز می بینید!


منبع

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده