بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی در یادگیری زبان

همچون بچه ها کم سن و سال تفکر کنید


ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما استفاده از زبان انگلیسی راهی عالی برای بچه ها برای شروع یادگیری زبان است. کتاب ها ، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی کودکان بسیار مهم هستند. هنگامی که کودک شما انگلیسی یاد می گیرد ، همان راهی را طی می کند که اکنون دنبال می کنید. همه چیز با کلمات و اصوات آشنا شروع می شود.


وقتی از کتابها و فیلمهای کودکان در کنار سایر کتابهای درسی و مواد یادگیری زبان استفاده می کنید ، درک بهتری خواهید داشت. مواردی وجود دارد که نمی فهمید و این باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. هیچ حسی بیشتر از توانایی درک چیزی به زبان دیگر وجود ندارد.


هر چیزی را که پیدا میکنید به ان به خوبی دقت کنید


یک نکته جالب در مورد یادگیری زبان انگلیسی این است که این روزها تقریباً همه چیز انگلیسی است. هر روز فرصت های زیادی برای صحبت وجود دارد.


وقتی به آن فکر می کنید ، وقتی کودکان زبان مادری خود را می فهمند ، خواندن و نوشتن را یاد نمی گیرند. آنها کلمات را از خانواده هایشان (والدین) ، خواهر و برادرها ، تصاویر مورد علاقه و دیگران می گیرند. اول اینکه آنها چیزی نمی فهمند. اما هرچه زمان می گذرد ، صدای آنها بلندتر می شود. این کلمات به آرامی به عبارات ترجمه می شوند و در اطلاعات کامل قرار می گیرند ، به کودکان اجازه می دهند مکالمات ساده را درک و درک کنند.


اطراف شما به انگلیسی. رادیو را دوباره روشن کنید. در مورد انگلیسی و برخی رسانه ها. تلویزیون انگلیسی تماشا کنید و اگر در منطقه ای انگلیسی زبان زندگی می کنید یا بسیاری از جهانگردان انگلیسی به آنجا می روند ، فقط به مکالمات آنها گوش دهید. به زودی ، من انگلیسی را بدون دانستن صحبت خواهم کرد.


آموزش زبان با اهنگ انتخاب بسیار مناسی هست


همه عاشق موسیقی هستند. ممکن است سلیقه های مختلفی داشته باشیم. ممکن است موسیقی متال را دوست داشته باشید در حالی که من عاشق پاپ هستم ، اما ما هر دو موسیقی را دوست داریم. امروزه بیشتر موسیقی های جهان به زبان انگلیسی تولید می شوند و حتی هنرمندان خارجی به این باشگاه می پیوندند و محصولات خود را به زبان انگلیسی تولید می کنند.


به جای گوش دادن به موسیقی ، از انگلیسی استفاده کنید و یاد بگیرید. شما هرگز نمی دانید ، هر وقت به آهنگ مورد علاقه خود در بیانسه گوش می دهید ، یاد می گیرید. کلید یادگیری آهنگ های مورد علاقه شما ضبط (چسبیدن به سر) و افزودن انگلیسی هر روز است ، بنابراین می توانید یاد بگیرید چگونه با یک فرد عادی صحبت کنید.


منبع

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده