بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا یادگیری انگلیسی دشوار است

یکی از دلایلی که انگلیسی به سختی شناخته می شود پر از تناقض است. نمونه های بی شماری از معماها وجود دارد مانند:


در برگر ژامبون وجود ندارد.

در آناناس هیچ سیب و کاجی وجود ندارد.

اگر معلمان مشغول تدریس بودند ، چرا مبلغان نماز نمی خواندند؟

اگر یک گیاهخوار سبزیجات بخورد ، یک نیکوکار چه می خورد؟

"Overlook" و "overree" معانی متضادی دارند ، در حالی که "look" و "see" معنی یکسانی دارند.

ما به عنوان بومی زبان ، بندرت متوقف می شویم که فکر کنیم چقدر از چیزهایی که می گوییم واقعاً غیر منطقی است ، فقط به آنها عادت کرده ایم. وقتی انگلیسی بلد نیستید چگونه یادگیری همه این چیزهای عجیب را شروع می کنید؟ تعجبی ندارد که افرادی که سعی در یادگیری زبان انگلیسی دارند در نهایت گیج می شوند. اما بدتر می شود.


موارد استثنا در قوانین

یکی از سخت ترین موارد در مورد انگلیسی این است که حتی اگر قوانینی وجود داشته باشد ، موارد استثنایی زیادی وجود دارد ، بنابراین فقط وقتی فکر می کنید باید با یک قانون کنار بیایید ، اتفاقی می افتد که فکر می کردید درست است. یک مثال خوب از قاعده کلی این است که اگر کلمه ای "معنی" یا "ei" نوشته شود: "من قبل از E مگر بعد C". بنابراین "ایمان بیاورید" و "دریافت کنید". اما این انگلیسی است ، خیلی ساده نیست. در مورد "علم" چطور؟ یا "عجیب"؟ یا "دستگیری"؟ بسیاری از افعال بی قاعده نیز وجود دارد ، مانند "جنگیده" ، که زمان گذشته "جنگ" است ، در حالی که زمان گذشته "نور" "روشن" است. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی فقط یادگیری قوانین نیست ، بلکه یادگیری بسیاری از موارد استثنا در قوانین است. استثناهای متعدد استفاده از دانش موجود و همان اصل را با یک کلمه جدید دشوار می کند و پیشرفت سریع را دشوارتر می کند.


ایا از شرایط بهترین کلاس زبان انلاین خبر دارید


تلفظ شده

تلفظ املا به نظر کافی دشوار نیست ، تلفظ انگلیسی باعث سردرگمی زیادی در تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی می شود. برخی واژه ها واکه های بسیار کمی دارند ، مانند کلمه "قدرت" ، گفتن آن دشوار است در صورتی که به تلفظ انگلیسی عادت ندارید. بعلاوه ، کلماتی که به همان ترکیب حرف ختم می شوند لزوماً به یک صورت تلفظ نمی شوند. چرا "trough" تلفظ "troff" ، "rude" تلفظ "ruff" ، "tough" تلفظ "تعظیم" (قافیه با گاو) و "لهجه" از طریق "؟" ابتدای کلمات نیز حروف کمتری دارد. چرا کلمات بسیاری وجود دارد که با "k" خاموش شروع می شوند ، مانند "چاقو"؟ یا حتی "g" خاموش ، مانند "gnome"؟ اگر مشخص نیست ، قرار دادن آن حرف در وهله اول چه فایده ای دارد ، اگر فقط زبان مادری و زبان آموزان را گیج کند؟ و در مورد تعداد گردشگران بدبختی که نمی دانند شهری را مانند "Worcester" از کجا شروع کنند تلفظ نکنید. متأسفانه ، بسیاری از زبان آموزان انگلیسی هنگام صحبت در مورد تلفظ اشتباه ما ، باید راه سخت را بیاموزند. اگر از چیزی سو mis استفاده کنید ، بیشتر بریتانیایی ها روش درست را به شما نشان می دهند - اما بدون هیچ گونه هزینه ای.


رد انگلیسی قدیمی

اگرچه زبان انگلیسی "با زمان حرکت می کند" ، هنوز کلمات باستانی زیادی وجود دارد که ممکن است به خوبی با آنها روبرو شوید (و ممکن است در فرهنگ لغت انگلیسی شما وجود نداشته باشد). "متأسفانه" یکی از رایج ترین زبان ها است ، اما زبان سنتی که در کتاب مقدس استفاده می شود هنوز هم به طور کلی قابل درک است ، به عنوان "تو نباید بکشی" در ده فرمان. این به زبان مدرن "کشتن نیست" است ، اما ده فرمان معمولاً این زبان باستانی را حفظ می کنند. کلمات قدیمی مانند "داروخانه" و "شیلینگ" (شکل تاریخی سکه انگلیسی) در درام های تاریخی که از تلویزیون تماشا می کنید ظاهر می شوند. همچنین می بینید که منابع ادبی و شعری باستان در فرهنگ عامه مانند "شکسپیر" بودن یا نبودن "یا" عشق مانند گل سرخ "شکسپیر رشد می کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده