مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عادت های یک زبان آموز زبان انگلیسی موفق!

بسیاراز افراد آموزش زبان انگلیسی را شروع کرده و بعد از مدت کوتاهی رها میکنند. واقعا علت آن جیست؟


آنهمه انگیزه و اراده در ابتدای راه و سپس در میانه های راه همه آن به فراموشی سپرده می‌شود!


میخواهیم عادت های یک زبان آموز انگلیسی موفق را بررسی نماییم. تا انتها با من باشید.


دلیل این امر دقیقاً چیست؟! عوامل بسیاری می توانند منجر به این مشکل شوند.


من اعتقاد دارم شروع یادگیری یک زبان جدید و گام برداشتن در این مسیر بسیار مهم است و به انگیزه و هدف نیز نیاز دارد. علاوه بر این، بسیاری از عوامل نیز در ادامه دادن این مسیر موثر خواهند بود که از باب اهمیت، دست کمی از انگیزه اولیه ندارند!


زیرا ادامه این مسیر بسیار مهم است وحتی می‌توان گفت مهمتر از آغاز اولیه است. همانطور که می دانید، عادات ما رفتارهای ما را شکل می دهد ، بنابراین با یادگیری زبان انگلیسی، زبان آموزانی که عادت های درست دارند می توانند همه راه را طی کنند و به هدف خود برسند.


برنامه ریزی از ویژگی های یک زبان آموز انگلیسی موفق!

برنامه داشتن شما را در رسیدن به هر هدفی از جمله یادگیری زبان انگلیسی یاری مینماید.


غالباً اتفاق می افتد که ما در ابتدا به دلیل انگیزه بسیار بالا کار یادگیری و آموزش زبان انگلیسی را شروع می کنیم و در روزهای ابتدایی ساعتهای واقعا زیادی را صرف انجام آن می کنیم. اما با گذشت زمان ، این روند انجام کار ما به کلی تغییر می کند و کمتر و کمتر رایج می شود!


اگر می خواهید زبان آموز انگلیسی موفقی باشید ، بهتر است از همان ابتدا برای خود برنامه ریزی کنید تا در روزهای ابتدایی زیاده روی نکنید و بعد از چند روز انجام آن را کاملا ترک نکنید.


از آنجا که اهداف یادگیری زبان انگلیسی برای هر کس متفاوت است ، غیرممکن است که روش خاصی را به همه بگویید و از آنها بخواهید دقیقاً همان کار را انجام دهند. در واقع نسخه ثابتی برای همه نمی‌توان پیچید.


اما همه باید با توجه به شرایط ، زمان و نتیجه ای که می خواهند از آموزش زبان انگلیسی بگیرند برنامه ریزی کنند.


برای آموزش زبان انگلیسی باید هر روز وقت بگذارید هرچند کم! حتما تمرینات واقعی مثل لیسنینگ و اسپیکینگ هم داشته باشید.


اگر یادگیری زبان را دوست نداری باید ایجاد علاقه کنی!


اگر از آنهایی هستید که در وسط راه اهداف خود را رها میکنید علت این است که به انجانم آن علاقه ندارید!


درست است که شما برای شروع یادگیری باید هدفمند باشید، اما انگلیسی نباید به عنوان یک موضوع تک بعدی مانند فیزیک یا ریاضیات در نظر گرفته شود. شما به راحتی می توانید هر چیزی که مورد علاقه شما است را با زبان انگلیسی ادغام کنید و سپس از یادگیری آن لذت ببرید. اینگونه هم خسته نمی‌شوید و هم زبان انگلیسی را کاربردی یاد میگیرید.


کسانی که خود را مجبور می‌کنند کاری را که نمی خواهند انجام دهند و علاقه ای به انجام آن ندارند، به زودی مسیر انجام آن کار را ترک می‌کنند!


می توانید زبان انگلیسی را به نوعی با علایق یا هر چیزی که دوست دارید ترکیب کنید! در واقع همانطور که در قسمت قبل نیز توضیح داده شد، با انجام اینگونه اقدامات می‌توانید زبان انگلیسی را به طور کاربردی یاد بگیرید و همچنین ادامه مسیر یادگیری زبان را نیز برای خود تضمین نمائید.


امیدوارم با عادت های یک زبان آموز انگلیسی موفق تا حدودی آشنا شده و بتوانید آنها را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی خود پیاده نمایید.





فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده