مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» برنامه ریزی در یادگیری زبان انگلیسی چه میزان اهمیت دارد؟!

برنامه ریزی در یادگیری زبان انگلیسی چه میزان اهمیت دارد؟!

در طول سالها آموزش زبان انگلیسی، زبان آموزان زیادی را دیده ام که اولین بارشان نیست که انگلیسی را یاد نمی‌گیرند. خیلی از آنها مدت ها پیش یادگیری زبان انگلیسی را شروع کردند و به دلایلی خیلی زود آن را کنار گذاشتند. بعداً فهمیدند که یادگیری انگلیسی در زندگی آنها چقدر مهم است.


بنابراین دوباره این مسیر را در پیش گرفتند و یادگیری زبان انگلیسی را شروع کردند. اگر شما از آن نوع افراد هم نبودید ، احتمالاً دیگران را دیده اید که حتی برای مدت های طولانی به دوره های آموزش زبان انگلیسی می رود یا در خانه زبان انگلیسی را تمرین می کند ، اما پس از مدتی به دلایلی آن را رها کرده!


در نتیجه ، با گذشت زمان ، تقریباً همه چیزهایی را که یاد گرفته فراموش می کند و به نقطه اولیه یادگیری زبان باز می‌گردد. دلیل این امر دقیقاً چیست؟ عوامل بسیاری می توانند منجر به این مشکل شوند.


من معتقدم شروع یادگیری زبان انگلیسی و طریقه پیمودن این مسیر بسیار مهم است و همچنین نیاز به انگیزه و عزم راسخ دارد.


علاوه بر این ، عوامل زیادی در ادامه دادن این مسیر موثر خواهند بود. زیرا ادامه این مسیر به همان اندازه مهم است که شروع اولیه اهمیت دارد.


همانطور که می دانید ، عادات ما رفتار ما را شکل می دهند ، بنابراین هنگام یادگیری زبان انگلیسی ، زبان آموزان با عادت های مناسب می توانند تمام تلاش خود و با حداکثر بازدهی را برای رسیدن به هدف خود انجام دهند.


در این مقاله می‌خواهم به مهم ترین عادت یک زبان آموز موفق در مسیر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی اشاره کنم اشاره کنم.


برنامه ریزی در یادگیری زبان انگلیسی


نه تنها هنگام یادگیری زبان انگلیسی ، بلکه در هر مسیری از زندگی و در هر مرحله که افراد می خواهند به یک هدف برسند ، یکی از مهمترین عواملی که باید در نظر گرفته شود ، داشتن یک برنامه است. به خصوص اگر آنها راه طولانی را در پیش داشته باشند.


غالباً اتفاق می افتد که در ابتدا بخاطر انگیزه بسیار بالا کار خود را شروع می کنیم و در روزهای ابتدایی ساعتهای نسبتاً زیادی را صرف این کار می کنیم. اما این ممکن است با گذشت زمان تغییر کند. اگر می خواهید یک زبان خارجی را با موفقیت بیاموزید ، بهتر است از ابتدا برای خود برنامه ریزی کنید تا در روزهای اول زیاده روی نکنید و بعد از چند روز کاملاً آن را رها نکنید.


از آنجا که هرکسی اهداف یادگیری انگلیسی متفاوتی دارد ، غیرممکن است که روش خاصی را به همه بگوییم و از آنها بخواهیم که دقیقاً همان کار را انجام دهند.


در عوض ، هرکس باید با توجه به شرایط ، زمان و نتیجه ای که می خواهد از آن بگیرد ، برنامه ریزی متفاوتی داشته باشد. اما به طور کلی ، توصیه می کنیم که هر روز وقت برای انجام این کار داشته باشید.


به یاد داشته باشید ، اگر می خواهید به سطح بالاتری برسید و مکالمه روان انگلیسی را تجربه کنید، حتماً در برنامه خود گوش دادن به فایلهای صوتی انگلیسی یا تماشای فیلم به زبان انگلیسی را قرار دهید.


همچنین برای صحبت به زبان انگلیسی وقت بگذارید. بسیاری از افراد تصور می کنند که تمرین انگلیسی صرفاً حل تمرین های کتاب است، اما تمرینات شنیدن و گفتار تأثیر بیشتری نسبت به حل تمرین های کتاب در شما خواهد داشت.


تمرینات مکالمه انگلیسی و شنیدن فایل های صوتی و تصویری انگلیسی می تواند شما را قادر سازد که در کمترین زمان به اهداف خود در یادگیری زبان انگلیسی برسید.


انشالله در آینده و به مرور بهترین مقالات آنوزش زبان انگلیسی را اینجا در اختیارتان قرار خواهم داد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن زبان انگلیسی را به بهترین شکل آن بیاموزید.


منبع : ویرگول

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده